Tema: Re: Klausimas del Adsense kanalu
Autorius: m
Data: 2009-09-22 13:23:19
channels yra virtualus reklamos poziciju (placement'ai arba adslotai)
grupavimas
galima grupuoti pagal:
domenus
subdomenus
registracijas - pavyzdziui pagal amziu, lyti
pagal rubrikas
pagal TOP pozicija
pagal LEFT

karoce kaip tu tik nori kad tau poto butu suprantama kur is kodel byra litai

is esmes channeliai yra tiek publisherio tiek reklamdavio naudai

pavyzdziui as per adwordus noriu iuzpirkti puslapyje
piderastai_ateme_plavekes.lt/sportas tubrikoje
ateinu issirenku domena ir issirenku placement'a (tavo atveju channeli)

nes nachren man visam saite rodyti sportiniu plafkiu reklama o man tinka tik
sporto rubrika nes plavkes yra is palengvintu ryzhiu pagamintos