Tema: Re: 50% nuolaida, www.serveris.lt
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-09-18 13:30:50
as tai skaitau, kad ju kokybe ir santykis su klientais
atitinka pavadinimo rimtuma ir ilgi:
serveriai - normalus pavadinimas, daug paslaugu
serveris - mazutis, vienas, namudinis toks
serv - apie ka mes cia? :)

tai vat tamista ir galetum mane ismesti nei uz ka, o jie
kazkodel brangina klienta jau gal 5 metus

--
www.newsgroups.lt