Tema: Re: Filosofinis klausimas apie saito pajamas
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-09-16 09:11:54
nea :)

na o bent adsus jau sudejes? nes gali but pora variantu:
1. itin pigus - nieko nesamdyt, paleist saita samatiokam ir
imt pinigus tik is guglo
2. paciam minimaliai administruot - sudet "pirkite reklama"
ir atsakinet i uzklausas emeilais, bei turet g-adsus
3. turet zmogu, atsakinga uz projekta, kuris siulytu rekla-
ma potencialiem davejam, gautu alga

pirma bandyciau gugeli, textadsus ir pan, ir pagal pajamas
is situ dalyku, spresciau ar verta rizikuot kazkuo ir moket
litus kokiam nors studziui, kad jis reklama pardavinetu uz
brangiau ir daugiau vnt, nei guglas.

mano asmenine nuomone, reklamos paieskos internetui
lietuvoje gali buti problematiskas dalykas, nebent labai
itin aiski auditorija ir reklamdaviai - pas mane viename
projekte pvz. reklamdaviu gali buti tik 5 imones - nes jis
apie ginklus, tai ne kazin kiek lietuvoj yra ir ju prekeiviu

--
www.newsgroups.lt