Tema: Re: serveriai.lt VDS konfiguravimas
Autorius: Kazys
Data: 2009-01-28 13:09:17
As tai su serveriai.lt sutariau pilna migravima. Susakiau kaip turi buti
paruosta aplinka. Rerkele duomenis, duombaze, kiek skambinau pakonsultavo
(priminus kad sutariau pilna migravima duomenu). Pradzioi d10 biski ram
truko, dabar nuo nauju dadejo nemokamai. Veikia sparciai, stabiliai.

Pasedejau pusdieni prie winmin susikonfiguravau viska pac iskyrus problema
su email buvo bet ta jie irgi sutvarke. Serveri perkrauti galima is klientu
sistemos, o toliau net nezinau kokios ten prieziuros reik :)

Seip galejau paprasyt kad idiektu winmin naujesne versija.