Tema: Re: affiliate soft'as
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-01-23 14:31:20
Sveikas Mariau,

Jeigu tau reikia kažkokio softo, kad Tu jį galėtum įsidiegti kažkur, su galimybe kažkaip pasikonfiginti ir dar kažką ten pakeisti ir kažkaip naudotis bei kažkaip sujungti su kažkokiom tai partnerių sistemom tai aš tau rekomenduoju "Kažkas 1.0v", jį gali parsisiųsti iš kažkur.

-Mindaugas J.

p.s.: penktadienis (-;