Tema: Re: Tinklapio lankytojas?
Autorius: shmikis
Data: 2009-01-19 21:47:04
emeil ne, bet pagal ip gali paziureti domena is kurio atejo (berods
reverse dns vadinasi). jeigu is darbo kompo pasijunge kartais gali buti
naudinga, t.y. gali matyti is kokios imones lankesi zmogus. yra toks "web
log explorer" logu analyzeris tai jis automatiskai sita daro. arba
rankomis pagal ip ieskoti.