Tema: Re: x264 redagavimas
Autorius: romullus
Data: 2014-10-17 10:46:27
Chm, na tarkim, kad iš tikro taip ir yra, bet vis tiek man labiau
patiktų apsiriboti vien tik AE, nes jis man reikalingas ir kitiems
darbams, o laikyti Premiere vien tik dėl keleto klipukų paredagavimo per
metus, nelabai tesinori. Pabandysiu dar paieškoti tinkamesnio kodeko ir
tik tuomet jei nieko nesigaus, žiūrėsiu į Premiere.