Tema: Re: HD vaizdo kamerikë ir NTSC
Autorius: valstietis
Data: 2010-03-16 09:36:56
Jei filmuosi standartiniu Full HD 1920x1080 24P, nieko neturi.  O jei
filmuosi PAL 25P/50i arba NTSC 30P/60i, ir norėsi vieną perdarinėti į
kitą, arba į standartinį Full HD, tada kuisies ir užsikuisi.  O kad
filmuoti standartiniu Full HD formatu, 24 progresyviniais kadrais per
sekundę, reikia būti bent truputį su filmavimo menu susipažinus.
Kameros ten nepadrebinsi, o greičiau kamera pamakalavus vaizdas arba
liesis arba strobuos.  Panoramavimai turi būti ypač švelnūs, na, kaip
kine :)