Tema: Re: pirksiu video kameryte
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-01-26 00:32:24
Jeigu ten tavo tiem filamvimam sueis NTSC formatas, iki tokios sumos gali paimt Canon Vixia HV40

Tas pats PAL variantas Legria HV40 brangiau gaunas europos rinkoje.

Siulau ja todel, kad man kaip buitine kamera patiko ir as ja rinkciausi  jei dabar imciau kazka tokio. Man pliusas, kitiem gal minusas - miniDV naudoja.

www.videocut.lt - Pigus video montažas!