Tema: Re: Wireless SCART ?
Autorius: Vaflen
Data: 2010-01-20 14:05:16
Problema tame, kad as Vilniuje, jis Klaipedoj, as daugiaaukstyje, jis
nuosavam name sode. Paziureti kaip namie veikia, tai sake puikiai, paklausti
kaimynu - jiems gal ir px, bet kaip bus pas mane. Aisku.

Dar paklausiu tuo paciu. Girdejau, kad antzemines televizijos eteriu
nebeleis, o tik skaitmenine. Dabar namie turiu kabeline C-gates, tai manes
tai visiskai neliecia, ten jau C-gates man tieks skaitmenine ar kaip ten yr?