Tema: Re: Q: Kas turit NAS'a?
Autorius: xxl
Data: 2010-01-06 23:30:55
Apie pusmeti naudoju QNAP TS-219P . Patenkintas
http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=122

Jei Krize dar nepjauna, galima ziuret i brangesni TS-239 PRO II
(bus miklesnis)
arba po keliu savaiciu pasirodysianti TS-259 Pro Turbo

Neesu  didelis specas. Kai rinkausi - man autoritetu buvo
http://www.smallnetbuilder.com/

Daug info ten, ir geru review, ir ypac smagus palyginimo puslapis
http://www.smallnetbuilder.com/nas-charts/

Mano prioritetai renkantis buvo UPnP Media Server ir TORRENT's.
Na ir visi kiti pribumbasai irgi nemaiso. Kaina gera (emiau is
Pixmanijos) ekonomiskas, GIGA lan. 2x HDD man pakanka, o reikalui esant
dar per USB ar ESATA papildoma HDD pasijungiu

Kompanijoj su WNDR3700 ir DUNE BD PRIME poreikius kol kas kaip ir tenkina