Tema: Re: DVD grotuvas su USB 2.0 ir HDMI
Autorius: tOMZY
Data: 2009-12-09 12:26:00
Na, jau rašiau, kad pats asmeniškai turiu Pioneer DV-610AW. 1,4 GB failus iš usb pradeda rodyt po kelių sekundžių, o štai 2 GB - po kokių 10 ar 15 minučių... Aišku, įrašius į DVD diską, šios problemos nelieka.
Kažkur skaičiau, kad nauji philips greitai užkrauna ir didelius failus, eisiu į lopocentrą, gal leis pabandyt.

O kol pas neturiu normalaus tekliko, tai mane pilnai tenkina ir tas pionierius. Bet va čia broliui gimtadieniui noriu nupirkt.