Tema: Re: Parekomenduokit DVD/Media plejeri
Autorius: Saulius Sakarauskas
Data: 2009-11-26 16:16:01
lasaZ wrote:
> taip, dekui kad nespardot i veida.
>
> Tiesiog uzkliuvo i rankas kazkoks MTV HD Montreaux festivalio ripas DVD
> formate (viduje vienas video.ts failas) ir paziurejus per kompa
> pasistojo noras isnaudot plazma tam reikalui :)

   Sveikas,

   Pats esu panašioje situacijoje. Tik ieškausi ne DVD, o tokio, kuris
Torrentus rodytų. Praktiškai apsisprendžiau imti šitą:

   http://www.hdmedia.lt/?laim%EBs-valandos-su-woxter!,83

   Šiaip gal būčiau laukęs Dune arba Popcorn C-200, bet kažkaip jau
laukti nusibodo. Jeigu tu rimtai nori BD grotuvo, tai rekomenduotina
būtų Dune BD prime ar panašus. Bet čia jau uo biudžeto priklauso. ;-)

   Iki,
   Saulius
--

"Go ahead, bake my quiche"