Tema: Re: Del vejo garso nuemimo
Autorius: AS
Data: 2009-11-14 15:30:16
"abc" <krislas@gmail.com> wrote in message
news:hdhq0v$k72$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano atveju po tokio "valymo" (nors uzimas atrode labai tolygus) garsas
> labai primine tai, ka galima isgirsti rusiskuose filmuose apie kara, kai
> ant stulpu pakabinti skardiniai garsiakalbiai pranesinedavo naujienas. Jei
> neklystu, palikau pirmini garso varianta.

Kiek teko bandyti, Adobo Audition su panasiu filtru kazkiek geriau ta
padaro, bet viskas gana reliatyvu. Jei kazkoks uzimas/sniokstimas yra labai
specifinis ir pastovus, rezultatas pakenciamas. Jei fonas buna
besikaitaliojantis, praktiskai geriau buna palikti originala. Dar yra tokiu
specifiniu filtru lyg is Waves paketo, lyg ir pacios SonicFoundry, skirtu
SoundForge ir kitam panasiam softui. Jie paslopina triuksmus, bet padauginus
irgi buna nenaturalus garsas. Zodziu, geriausia filmavimo metu uzsimauti
"nudirta kates kaili", kitaip nieko (labai) gero nebus.