Tema: Re: Kokius kodekus geriausia naudoti?
Autorius: NicMC
Data: 2009-10-22 00:33:54
kaleda wrote:
> Ka ir norejau pasakyt, kad CoreAVC gali ir be supportinamo HW pagrot
> video. Ka beje esu ir dares su sena CoreAVC versija tiek ant windows,
> tiek ant linux.

codec'as tai gali, bet kad CPU nepaveža....

Beje - kol kas geriausias x264 codec'as šituo atžvilgiu yra originalus
microsofto einantis su win7. tuo pačiu ir visas cudas palaiko...  BD iso
žiūrint su coreavc CPU apkrivimas kažkur 30%, su win7 integruotais -
maždaug 20-25... sakyčiau liuksinis skirtumas.
P.S. Gal pas mane rankos kreivos, ar supratimas, bet man coreAVC
vaizdelis kažkoks neteisingas...