Tema: Re: Q: video montazo softai
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-10-16 23:47:06
is megejisko video editing softo geriausias yra skaitomas Vegas
Platinium'as: http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiopp
parsisiusk triala su "sound forge" (atskiras audio paketas). Jis legalus
ebay'jui labai nebrangus (jei tau legalumas zinoma svarbu) kitas is
megejisku yra adobe premiere elements 8'as kuris turi track'eri gali
stabilizuot "girta ranka" filmuota video :) nors vegas jo neturi, bet as
  tu visu pinacle premiere-elements ar magix video imciau vegas'a.
Seip tai elementariausia nueik i:

http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiopp

http://www.corel.com/servlet/Satellite/gb/en/Product/1175714228541#versionTabview=tab1&tabview=tab0

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Consumer+Products/Home+Video/Studio+Family/

http://www.magix.com/uk/movie-edit-pro/

tai 4 pagrindiniai, nors ju yra daugiau, pabandyk, su kiekvienu pakursi
ka nors ir paziuresi - patinka ar ne.

pvz man corelio visai nieko, bet jis kazkoks labai flegmatiskai
veikiantis (CPU i7 3.6ghz. 6gb. ram.)

Magix'as asmeniskai irgi nepatiko del savo isvaizdos, estetika irgi turi
itakos pasirinkimui :)

pinnacle gan zvaliai sukosi, bet daug nebandziau, apsistojau ties SONY,
ankscaiu naudojau AP Pro, bet dabar reikejo kazka legalaus susimest tad
teko rinktis is to kas ikandama :)