Tema: Re: AVCHD perkėlimas į DVD
Autorius: Inco
Data: 2009-09-11 17:02:49
Na manau nevisai taip, aš juk imu medžiagą pvz. su Pinnacle Studio AVCHD ir
darau DVD kompaktą AVCHD formatu.
Beto kur perėjimai ir t.t. tai persikompresuoja sutinku, bet didelės
atkarpos paprasto video turi nepersikompresuoti (čia tai seniau budavo kai
dirbdavau su miniDV kasėtėmis) , o dabar su AVCHD labai ilgai freimai
skaičiuojami.