Tema: Re: Parduodu Xtreamer + WiFi antena
Autorius: Inco
Data: 2009-08-09 00:28:43
Aš tik dėl tavo 25% apie juokdary pasakiau, beto tu neskaičiavai atisuntimo
kainą ir riziką :)
Aš pvz. kad dėtusi vidinis HDD 2,5"  senai tokio ieškojau (manau 500gb
viduje, o per USB gali bet kokį HDD pajungti užtenka) nes mašinoje yra Video
DVD, tai be problemų naudoji nuo prikurkės, beto kompaktiškas, patogus
meniu, net turi kiekvieno failo preview, kur nei vienas multimediaplayeris
neturėjo.
Per wifi, man rodo be problemų MKV failus (jei koks torrentas nepaleistas),
po firmware atnaujinimo vis prisideda Internetiniai saitai papildomi, manau
kuo toliau tuo labiau tobulins jo funkcionalumą.
Paprastas naudojimas su PC, share padarius papke tarp PC, šis playeris mato
visą direktoiją be papildomu konfiguravimų.
Net gali failus trinti, pervardinti, kopijuoti tarp esamu direktorijų ir
diskų iš pačio playerio