Tema: Re: mkv video ir audio sinchronizavimas
Autorius: viesulas
Data: 2009-07-03 14:54:19
> Yra du mkv failai, viename vaizdas su rusisku igarsinimu, o kitam tik
> angliskas igarsinimas. Kaip butu galima paziuret filma butent su
> anglisku igarsinimu?
> Bandziau su vlc player per
> media->advanced open file->show more options->Play another media...->ten
> pasirenkant abu ir galiausiai audio track pasirenkant nauja. Taciau,
> nepavyko, gaunasi, kad garso nebuna visai.

analogiškai, kaip ir su VLC, galima bandyti MPC (paprastas Classic ar
HomeCinema). Siaip man itarima kelia MKV, kuriame vien audio. Kodel ne
MKA failo prapletimas?

O ne paprasciau butu pasigaminti viena MKV su abiem garso takeliais.
Pavyzdžiui galima padaryti ta greitai su „AviMux Gui“ ar pagalbine „Haali
Matroska splitter“ programele gdsmux.exe (c:\program files\haali
\matroskasplitter\gdsmux.exe)

Sumeti visus saltinius i siu programu langus, pasirenki tik tuos srautus,
kuriuos nori palikti („AviMux Gui“ dar reikia sumetus saltinius spausti
<generate data source from file>) ir isaugai naujai apjungta MKV.

Siaip tai itariu bus sinchronizacijos problemu tiek perziurint tik tiek
ir perasant i nauja MKV, deliojant ish skritingu saltiniu vaizda ir
garsa. Problemu taip paprastai su velinimais srautu nesutvarkysi.