Tema: Re: DVD su HDD
Autorius: Doxlas
Data: 2009-02-17 12:15:43
Gal galima plachiau - ish kur bandei irashyti filma - ish dvd, sat, tv?
Kiek irashinejau filmu ir laidu ish sat (koduotu kanalu) - nekart tokios nesamones nemachiau.
O del kinietishku - man uzhteko prisikankint su Vido dvd-recorderiu. Tai zhiurint divx/xvid filma pasitaiko kokis sprogimas ar staigus vaizdo pasikeitimas - bitreitas shokteli ir Vido "pakimba" - vaizdas sustoja, tai ne visada irasho ish timerio, tai nesugeba kartais savo irasho finalizuoti.
Dabar nusipirkau Philipsa dvdr (be hdd) ir dzhiaugiuos - Vido bedos dingo.