Tema: Re: Koks skirtumas tarp 25 fps ir 24 fps?
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-03-24 01:43:36
Jei tik iš 25 ir 24 renkiesi (nes tikrai ne visi net krūti fotikai daro
1080p50/60), tai imk 25p, tiesiog standarto arčiau, lengviau panaudot
montuojant su 50p/i. 24 kadrai realiai yra marketingo fruktas, nes dar
kai buvo tik interleisai, visi labai norėjo "film-like", o filmas yra 24
kadrai.
Tiesa 24fps gerai naudot jei yra planas medžiagą į kino juostą perkelt,
bet su tokiais klausimais spėju neketini tuom užsiimt :)