Tema: Re: Video vaizdelis :)
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-08-11 04:48:30
Kadangi grūpsas kritikai, tikiuosi neįkasiu :)

Muzika iš avataro kažkaip nežinau.. neperteikia to didingumo man, sumoj
video labai gražus, muzika irgi, bet limpa gal tik prie galo, nuo mašinos
ant tilto..
Spėju, kad fone kalantys bugnai prašosi greitesnio judėsio (filme ten irgi
gan greit skrido beje)..

Iš techninės pusės kaip kur trūksta white balanso, arba spalvos nueina į
lomografijai būdingas (gal ranka bandant wb rast nugrybauta). Vimeo (ar gal
dar kas grandinėj) išgaidino video, man krenta į akis labai nepastovus
freimreitas.
Perėjimą į aircam.lt daryčiau ne tiesiai, o pirmą į juodą, tada į logą.. ar
dar kažką. Norėtus kad žolė užtemtu pirma bent kiek, nes dabar logas pradeda
sujaukt vaidą, kol dar nesupranti kas darosi.
Auksiniam šauliui norėtus galvos nenukirpti (gal likę pilnam kadre..).

Pats filmukas labai gražiai žiūrisi, per daug neatrodo, po 5 peržiūrų dar
žiūrisi :)