Tema: Re: Konvertuojant DVD susiaurėja vaizdas
Autorius: Begemoc
Data: 2013-01-07 20:14:06
bandžiau su handbrake, bet arba nemoku aš su juo, arba tas dvd kažkaip 'gudriai' padarytas :)
pradžioj bandžiau su any dvd converter'iu - jis rodo šešis disk title'us, ir padaro šešis mpeg'us. Lygiai taip pat ir handbrake'as - padaro po vieną gabaliuką. Nepaminėjau, vienoje vietoje reikia ir išmesti apie trijų minučių gabaliuką, nes įdėtas pakartotinai.
Darant su windos movie maker'iu pavyksta sulipdyti į vieną, bet gaunasi arga šonuose juodos juostelės, arba viršuje ir apačioje :)
su avidemux'u gaunasi pagaminti vieną ištisą gabalą, bet jis gaunasi kažkodėl šiek tiek siauresnis nei rodo originalas dvd. deinterlace filtrą dėjau, nežinau ar čia 'teisinga', bet imo lyg ir reikia :)
ačiū už patarimus!

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:kcd8jl$1g5$1@trimpas.omnitel.net...
Gal pasimeta PAR - 1,067 (nors būtų daugiau nei 20px), na ir dar kartais naudojama 704*576 rezoliucija. Kiek patikima VLC informacija nežinau, GSpot pasižiūrėk :)
susirask handbrake, ten paprasčiau gal padarys mkv
Dar su interleisu patartina kažką padaryt..
arba galiu padėt sukonvertuot jei nesigaus :)