Tema: Re: vaizdo horizontalus 'prasislinkinejimas'
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-12-16 02:32:48
Bandysiu spet, nes pirmam video youtube neizvelgiau nieko kas man uzkliutu,
tiksliau nezinau kiek ten kamera padaro, kiek operui kratosi :)
Antram video trukciojimas labai panasus i stabilizatoriu su sudinu algoritmu
(atsiremia i krasta, o tada resetinasi). Nei viena gyvai laikyta kamera
tokio neturejo. Bandyciau (jei gaunasi) atjungt software stabilizacija ir
palikt tik optical, dar kitas ju kombinacijas paziuret.
Just to put it out there: Dar tarkim (jeigu) nezinai kas yra shutteris:
Uzdek shutter speed 1/60 (jei 60i/60p; jei 30p, gali ir 1/30 pabandyt) ir
paziurek ar lieka tas ko tu nenori :) nezinau koks ten valdymas, bet
atitinkamai diafragrma uzdaryt reiks.
Parasyk kas gavosi. Arba gali atsiust zalia faila is kameros, smulkiau
paziuresiu prie ko prisiknist..