Tema: Re: 1920x1080 MPEG-2 TS & player'is
Autorius: Tomas J.
Data: 2012-01-28 07:47:48
Sitas negalioja irenginiams pajungtiems per DVI ir rezoliucijai mazesnei nei
1920x1080. O ziurint video ar tai TV per koki 42" TV oi kaip matosi visa tai
kai daznis nekartotinis FPS'ui. P.s. tai nieko bendro neturi su tuo
monitorius patempia 60 ar 75 ar 100Hz. Paprasciausiai 24fps filma jam sunku
yra taska atkartoti 2.5 karto jei 60Hz nustatyta, kur ta puse karto jam deti
? Plius sitas nesutapimas gali itakoti vaizdo garso atsilikimus. Cia
ukiskai, kas turi HTPC supras apie ka as cia :)