Tema: Re: Pataisyti mechanini gedima - ar imanoma? 84KB
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-15 20:29:07
Pirma perdėk blynus į kitą korpusą, gal užteks, jei ne - reik pervyniot ant
naujų ir naujam korpuse grot..
Čia žinoma su salyga kad jau bandyta kelis kart pirmyn atgal prasukt..
Dar galima į teisingas vietas teisingą kiekį silikoninio tepalo įdėt, tam
reik surast kas stringa maždaug.

Blogiau jei pati juosta sulipus (tokiu atveju ją kuo mažiau vyniot reik),
bet iš apibūdinimo nepanašu..

Softwariškai taisyt be šansų.. "praktiškai" be šansų :)

Jei vis dėlto nesigaus - galiu apsiimt perrašyt, parašyk į info eta
videocut.lt . Turėjau reikalų su juostom kur ir uogienių matė ir dar net
nenoriu žinot ko..