Tema: Re: Video pašviesinimas
Autorius: algiben
Data: 2011-06-11 14:28:44
Juodai-baltam vaizdui tai dar galima cia pazaisti, bet su spalvotu kai esu
bandes tai labai daug knisinejimosi (na nebent pastoviai tuo uzsiimi ir esi
tam gerai "ranka primuses"). Be to spalvos vistiek issikraipo, ypac jei
filmuota patalpoje. Todel realiai jei nori efekto manau geriausia skaidyti
scena gabalais ir zaisti su kiekvienu gabalu atskirai. Tik tas uzima labai
daug laiko, nebent nufilmuota juosta labai svarbi...