Tema: Re: Kaip apversti mkv arba mov faila?
Autorius: Levas
Data: 2011-05-11 00:04:11
nu tai visokie "Pro" daro. Bet gal jau atsirado kas nors free. O FPC - tai final cut pro? Jis gi mokamas ir jauci nelabai nusilauzia. Tuo labiau, tai MacOS. Man labiau windows arba Linux.

"iSkysoft MKV Converter" daro, bet neleidzia apipjaustyti filmo pradzios ir galo. Perspaudimas letas ir labai fiksuotas kbps (max 2500 kas yra per mazai HD).

Tos pacios firmos mokamas produktas lygtai viskas daro, palaiko cuda, bet vistiek max kbps tik 2500.

--
Bye, Levas