Tema: Re: Upconversion to 1080p
Autorius: Raimondas
Data: 2011-04-26 21:19:16
Yra TV 42coliu, DVD, ateityje dar koki media plejeri prijungsiu. Klausiu todel ,kad pats TV aparatas i kuri per componenta pajungtas DVD neblogai daro ta vaizdo didinima. Receiveris man pagrindinai reikalingas del garso, tai ir klausimas kyla, ar papildoma "upconversion to 1080" funkcija smarkiai pagerina vaizda. Biudzetas iki 2000.