Tema: Re: pasidalinkit nuomone del INIT
Autorius: Baubas
Data: 2010-12-22 01:05:16
Paslaugos skirtos skirtingiems vartotojams. Man, kaip ko gero ir tau, knieti
ka nors retkarciais parsipust is linkomanijos. Su 2mbps initu butu vargas.
Taciau mano teta nezino kas ta linkomanija, jai internetas reikalingas tam
kad susimoket mokescius, paskaityt delfi, ir per skaipa su kaimyne paplepet.
Jai nereikia tu meganeto siulomu 100mpbs i lietuva, kuriu narsant delfi
vistiek neisnaudosi. Jinai geriau uzsisakys inito plana uz 22lt, kur gaus
pastovius 2mps i uzsieni ko be problemu uzteks per skype kalbetis su dukra
dirbancia londone, tuo tarpu meganete uz ta pati reiktu moket 25lt, o gautu
tik 1mpbs, kuris piko metu pavirstu 0.5mbps ir vaizdo rysys jau nebutu
galimas.
Initas naudoja skirtinga technologija. Cia sunku isgauti tuos 100mbps,
taciau tie isgaunami 2mpbs yra stabilus, nes rysiui naudojamas modemas, ko
pasekoje rysio kokybei neturi itakos prisijungusiu vartotoju skaicius.

"marijonas" <jo@fa.na> wrote in message
nepatinka, todel naudojam mvisatos interneta ir inito televizija. ir dar ju
minimalus planai su 60 menesiu sutartimis. daejo mobiliems operatoriams, gal
daeis ir jiems.

vienas pliusas yra - jei reikia negreito, bet stabilaus, tai initas geras
pasirinkimas - per tris metus nepamenu, kad butu dinges nors karta. pas
mvisata - kiekviena savaite kazkiek neveikia. ir greitis - pas inita
parasyta 2 mbps tai tiek ir bus. pas mvisata greitis nuo 0 iki kazkiek
simtu. tai tiek ir buna kai pasijungi - kazkur tam intervale.