Tema: Re: IP telefonija
Autorius: bertas
Data: 2009-01-22 14:37:37
O koks hardwaras reikalingas? Juk ne per modemą jungies prie išorinių
linijų.
Ir dar vienas dalykas ar veiks visas tas dalykas tame pačiame tinkle, kuris
jau naudojamas. Bent tame darbe kur naudojam ip telefoniją yra dažniausiai
naudojami cisco 7912 series, tai jie yra 'skaidrūs', ta prasme ateina vienas
kabelis iki telefono, o toliau nuo telefono jungiamas kompas. Kiek suprantu
jie gauna skirtingus IP adresus. Kaip tuo atveju su switchais? Iš principo
juk ant vieno porto vienas IP.  Ar čia kiek kitoks principas naudojamas (ale
skype - persiklojantys tinklai berods)?