Tema: Re: Samba PDC
Autorius: bertas
Data: 2009-01-22 08:45:25
Matai su firmele gal ir galėčiau taip žaisti, bet su mokykla, kai userių
planuoju iki 800 - nekažin kas pavyktų. Tiesa, kažkada dariau tokį ale
eksperimentą - vienoje klasėje sumečiau Mandrake. Mokiniai pradirbo gal pusę
metų - jokių problemų, nieko labai nepasigedo. Deja teko pereiti prie
windows, nes kaip bebūtų egzaminas yra su M$, be to trūko kelių programų,
kurių atitikmenų neradau. O kas liečia pinigus - tam reikalui mokyklos
pinigų niekada neturėjo ir nors mano šefas labai palankiai žiūri į IT,
vistiek manau tiek licenzijų nepirktume.