Tema: Re: USB linux
Autorius: Levas
Data: 2009-01-19 19:50:39
As i savo uzklausima atsakiau eksperimentiskai. Ant vieno kompo sukompiliavau, ant kito isbandziau. Galiu pasakyti, kad AVR USB aparaciukas su libusb biblioteka veikia be problemu.

Beda tik tame, kad aparaciukas ir softas reikalauja root privilegiju.
levas@vitra:~/commandline$ ./hidtool read
Warning: cannot query manufacturer for device: error sending control message: Operation not permitted
error finding DataStore: Communication error with device
levas@vitra:~/commandline$

Kaip ispresti sia problema?

--
Bye, Levas