Tema: Re: Ubuntu Live cd ir Win tinklas
Autorius: TZ
Data: 2009-10-29 08:45:13
ant notebuko į kurį nori nukopijuot pašarink katalogą.
enablink guest accountą su kokiu nors aabbcc psw.

o tada ant to kito kompo užsikrovęs pabrowsink (antras punktas viršutiniame meniu iš kairės pusės)
jei vienodi workgroupai viskas bus ok pamatysi ir įeisi su guest slaptažodžiu.

arba dar gali bandyt pasileist kokį failų browserį iš ten pat,
ir į path įrašyt  smb://ip_adresas     tada vėl su guest psw turi prisijunkt.

gal dar dėl viso pikto ant anų win išjunk firewall.