Tema: Re: Q: Thunderbird "message combine and decode" + yahoo account'o
Autorius: ff
Data: 2008-12-20 17:17:50
pasiziurejus, kiek ir kokiu priedu yra pagaminama tikrai nemanau, kad
tai yra sudetingumo klausimas.
tai jau yra filosofija... atrodytu nelogiska atsisakyti funkciju prie
kuriu yra priprate vartotojai naudojantys MS produktus. ypac tokiu
vulgariu - kaip siusti ir gauti laiskus su prisegtais didesniais failais...
greiciausia tai tam tikru susitarimu rezultatas. pvz. susitarimas su tuo
paciu googlu, kad kuo daugiau butu naudojamas tas pats youtubas pvz.
vietoj visokiu humor.binaries newsu... kas man atrodo visai tiketina. o
jei tokie susitarimai tikrai egzistuoja, tai open source stato greta to
paties MS...