Tema: Re: Amavis ir rusiškas spamas
Autorius: Nerijus
Data: 2008-12-12 11:11:14
bertas wrote:
> Gal ir geriau, bet kai to spamo pareina 10 ir daugiau laiškų per diena,
> pradeda atsibosti aiškinti moterytėm, kodėl jom tik viagrą siūlo :)
> "Artūras-M" <arturas@hela.lt> wrote in message

	Ner tas greylistingas taip baisu. Kai pazhiuriu, tai labai daug servu
ji naudoja. Tai gaunas taip, kad jei tavo servas kreivai dirba su
greilistinga daranchiais servais tai jau tavo problema, o ne tu kas ji
daro. :-)
	Kaip sakant kur dauguma, tu ir virshus.

	N. M.

	P. S. Niekaip nesuprantu, kaip galima kazhkoki labai svarbu
patviritinima, nuo kurio kazhkas zhlunga siusti emeilu. Yra tam skirtos
priemones, garantuonachios greita ir patikima pristatyma, ir
patvirtinima, kad jau pristatyta. Brangu? Sunku administruoti ir
prizhiureti? O kam shiais laikais lengva? Bet jei taupote, tai
zhinokite, kad visi naudoja greilistinga ir nieko negarantuoja. Taip,
kad jusu problemos.
	Nenaudokim meilo taip kaip jis nebuvo suprojektuotas ir viskas bus
gerai. Kaip sakant reikia juzerius mokyti kompiuterinio rashtingumo.