Tema: Re: HighPoint raid
Autorius: rabarbaras
Data: 2008-12-09 16:02:04
Rocketraid 2300 priskiriama "fakeraid" kategorijai
Jei pagr. plokstej yra SATA jungtis - geriau ta "RAID" kontroleri
ismesti ir diskus priungti tiesiai prie plokstes. Toliau - softRAID
googlinimas.
JEi RAID kontroleris reikalingas - pabandyk iskeisti i 3xxx serijos plokste.
http://www.highpoint-tech.com/USA/series_3000.htm