Tema: Re: Alternatyvus DHCP servisas vietoje Windows Server DHCP
Autorius: krx
Data: 2008-10-01 11:25:10
Aš ne apie aplinką šneku, nors pas mus kaip tik VMWare ESXi'as buvo
pasileistas.

Man įdomu, kurį DHCP servisą naudoti, apie tai ir klausiu. Kad tas DHCP būtų
portintas į Windows - tai čia visiškai optional dalykas, tarkime dėl to, kad
DNS microsoftinio dar negriauti iškart.

"Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message
krx rašė:
> Sveiki,
>
>   Reikia pakeisti standartinį microsoft windozių DHCP į kokį nors kitokį,
> nes anas brudas užknisa su savo nepatogu dirbant su rezervacijomis.
>   Įmanomi variantai ir kai sukasi po M$ platfoma kaip servisas (gali būti
> ir port'intas *nix sprendimas), tinka ir po bet kuriu linux flavour'u. Gal
> galėtumėte ką nors pakomentuoti šiuo klausimu, ar čia nėra ką ir
> komentuoti - kaip ICS BIND yra DNS atsakymas, taip ir ICS DHCP yra
> atitinkamas atsakymas mano klausimui?
>
> Ačiū už jūsų sugaištą brangų laiką ir dėmesį iš anksto!

VMware + belekuri linux distra? Galetu ir bind ir dhcp native aplinkoj
leist...