Tema: Re: WINS serveris
Autorius: krx
Data: 2008-09-20 10:22:55
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:gb16vl$o1m$1@trimpas.omnitel.net...

> Jau galvojau niekas DNS aspektu neįsiterps, tačiau tuomet reikia sutarti,
> kad „tinkle“, nevisuomet reiškia domain'e (net ir ne dėl tų down-level
> klientų)...
> O tų down-level klientų juk dažniausiai (ar nereati) būna, ar ne?

Pvz.: pas mane darbe yra x1 Windows 98, nes tik po jais važiuoja vienų
staklių valdymo softas ir x1 DOS, nes po juo važiuoja kitas softas. Tai bent
kol kas neišvengiama, nors gamintojas kaip tik žada hop'ą į Vista tiesiai.
Jei ne šitie du kompais, WINS būtų nebereikalingas.

Aš visas aplinkybes nurodžiau - nėra down-level, nenaudojamas SMS'as /
Exchange iki 2003 / SQL iki 2000. Manau kad jau daug kur galima rasti tokį
mix'ą, ypač namudiniuose tinkluose.