Tema: Re: Q: hylafax
Autorius: ssh
Data: 2008-08-28 14:56:20
ne taip greitai.. :)) neesu as didelis guru linuxuose...apsktirai neesu :)
faxo useris sukurtas, galeciau ir jam siust, bet tas siuntimas kaip sakai
vyksta tik lokaliai? ty eina i tam tikra dir serve? man reikia i mailo
dezute, kuri yra ne tame paciame serve. sudeti pop3 servisa? einu
guglint....

"Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message
ssh rašė:
> a blin, praziopsojau ten ;) siaip skamba labai paprastai, tuoj isbandysiu
> ;)
> aciu
> beje, pas mane nera jokio pasto serverio... turbut reik ji pirmiau
> sukonfigurint?

Na lokaliai paštas eina. Susidėk koki pop3 servisą, sukurk juzerį pvz
"faxuser" ir jam faksus siųsk:

FaxDispatch faile:
SENDTO=faxuser;

Per pop3 paimsi.

Aš daręs keliose vietose, tai ten išvis IMAP pakūręs ir faksai guli servery.