Tema: Re: mistika su smtp
Autorius: rabarbaras
Data: 2008-08-27 15:47:24

Robertas wrote:

> Tai paminejau tik siaip.

> Kokiu tikslu tai daroma ? Gal galima placiau.
Sakykim viesbuciai teikia klientam interneta ir pradeda gauti skundus
apie ka nors negrazaus arba tiesiog nesusitvarko su trafiku. Sprendimas
- pastatom tarpe SMTP relay, surenkam laiskus, o po to neskubant
issiunciam, arba apdorojam, arba pranesam 'klientui' kad laiskas blogas
- filmukai, per didelis ir t.t. Klientas patenkintas - jo pastas
iskeliavo 100mbit ar bevieliu 'greiciu'.

Akivaizdu kad paminetas mail.revalhotels.lt ne siaip blackliste tupi.

> Gal galima placiau ?
> aciu
Persiunciamus laiskus gali sandeliuoti. Jei nenori skaityti ar apsimeti
kad cia privatu ir visokie teisiu pazeidimai, tai surinkti adresai esti
nepraso.