Tema: Re: Linux Samba and MS Windows
Autorius: Pluss
Data: 2008-07-31 08:06:23
Zinau sita, bet pas mane kita ideja. Tarkim useris persigalvoja ir
uzsinori pereiti i kita shara, bet ten neileis "rasys permission denied"
ar panasiai. Norint jam ten patekti, reiktu perkrauti PC arba persiloginti.
Tai vat ir klausimas, ar imanoma taip padaryti kad user name ir pass
klaustu prie kiekvieno sharo?