Tema: Re: HELP - migracija ant naujos platformos
Autorius: Pluss
Data: 2008-07-29 11:30:06
Na, man asmeniskai teko keisti keliu servuku (debia) mamkes, tai keiciau
i tokia, kokia tuo metu turejau (MSI, regis su via chipsetu tada buvo)
ir viskas veike ciki, tik tiek kad GRUB'e teko pervadinti HDD (senajame
buvo IDE (hda), o naujajame SATA (sda), daugiau nieko keisti nereikejo.
Manau tau panasiai butu. Jei ka, tai jis pats draiverius standartinius
susideda ir viskas veikia.
O del Linux+MB+Draivers, tai man su Intel'io motinom iskarto viskas
graziausiai suveigdavo (cia as apie sviezia install'a). Bet naudojau
GUI, tai jis kaip desktop PC, o ne servas buvo, su juo dirbdavau.