Tema: Re: del samba ir AD
Autorius: sergeii
Data: 2008-07-15 07:44:15
ten kur Security->Advanced ten Visisems stovi Full Permitions, bandant
keisti i Domain users grupei i tik skaitimo tai nepakeichia, palieka vistiek
Full.
ACL-o palaikyma ijungiau su tunefs -a enable ir dar tunefs -n enable

/dev/mfid0s1d on /masyvas/1 (ufs, local, soft-updates, acls)
/dev/mfid0s2d on /masyvas/2 (ufs, local, soft-updates, acls)

Po branduoliu pas mani ACL neikompilinti. Operacine FreeBSD 6.3

Achiu