Tema: Re: O.T.: nix vs win
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-03-06 07:34:17
2015-03-05 18:39, ledasl rašė:

> tai kai elektros sunaudojimas nulis, kokios dar problemos gali buti, su
> nuliniu sunaudojimu, anei su viena OS problemu neturesi ir virusai ir
> hakeriai bus nebaisus, cia pati patikimiausia apsaugos priemone.

Hakeriai su bet kuria OS nebaisus, o kompas jau buvo is siuksliu
istrauktas, nes su Win7 lipduku jis net pacios sistemos netraukdavo. Tai
ir parasiau, kad imetus i ji linux'a jis kaip vejas nuskrido. Buvau
labai ir labai nustebintas.

Pavyzdziui, video kodavimas i xvid uzima tiek pat kiek ir PIV-2,6
kodavimas i divx. O juk taktinis daznis skiriasi 2 kartus. Kaip cia  dabar?

Ventikliatoriai paciam ne problema? Nezinau kokiam reikia buti
drambliui, kad miegoti tame paciame kambaryje su ijungtu kompu? Siulymas
to nedaryti esmes nekeicia.