Tema: Re: Q: po Suspend CPU load 100%
Autorius: Paul_
Data: 2014-07-25 19:36:29
Buvo mintis sovusi atnaujinti i naujausia Virtualbox'a 4.3, tiksliau i :
virtualbox-4.3_4.3.12-93733~Ubuntu~precise_amd64
Teko staigiai gryzti atgal, nes naujoji netik, kad nesutvarke suspend
bedos, bet dar ir is tryju naudojamu USB device vienas nebedirbo
(Printeris matesi, UPS matesi, skanaris - nesimate). Jei bus laiko
pabandysiu dar karta, su dar naujesne. Likau prie senosios su mintimi,
kad gal kas is cia bus turejes panasia patirti ar minciu kaip tai isspresti.
Pasirodo, kad yra turejusiu sia beda, bet sprendimo kol kas nerasta. :(