Tema: Re: CIFS problemėlė
Autorius: ejs
Data: 2013-08-01 12:09:48
2013.08.01 02:32, Rrr rašė:
> Nelabai senai ir man teko susidurt su sita problema, paskaitinejau
> google, radau, kad problema yra Linux kernelyje, o ne Debian ar
> Samba.

sakau gal testing'e ar unstable ši problema sprendžiama. Geriau
unstable, nei bugovas stable ;)

> Buvau rades kazkur kernelio modifikuota kodo gabala, kur
> perkompiliavus cifs moduli ale turetu eit, bet nelabai kas ten
> gavosi, nes kernelis buvo daug naujesnis nei tas ant kurio buvo
> pateikiamas pavyzdys, cifs modulyje - per daug skirtumu.

yra 2 nuomonės - arba cifs modulis, arba Samba paignoruoja katalogo
atributą.

> P.S. Trumpai tariant, jis cia nori per Samba pasherint kita share'a.
> Jei kitas galas irgi Linux, siulyciau naudot NFS, bet itariau, kad
> kitas galas - Windows.

vienas galas - Linux, bet atiduoda CIFS, AFS ir FTP. SSHFS irgi neturiu
galimybės pajungti. Gamintis custom'inį ROM'ą tingiu.
Kiti galai windaus.

--
ejs