Tema: Re: Mezon'as
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-05-10 15:47:15
Modema iskeliau virs stogo ir pajungiau 5m USB su stiprintuvu laidu prie
Eee Asus laptopo su RAM-2 ir HDD-230. Monitorius ir procesorius jo toks
skystas, kad daugiau nera kur panaudoti. Bet laikyti ji pastoviai
ijungta ir per ji jungti kitus kopus laidais/belaidi visai gerai.

Idomus teas Teltronika modemas uz 49 litus. Jame sukasi linux'as su web
serveriu. Konfiguruoti portu nenumatyta. Gamitojas bendrauja tik su
imonemis. Idomu butu suzinoti gal su ssh leistu prisijungti ir nukreipti
portus i norimus kompiuterius?