Tema: Re: DLNA
Autorius: sodomyyy
Data: 2012-12-26 12:19:14
Labas, mano ūkis panašus, bet raspberis dar pakeliui (jau mėnesis laiko).
Tai dėl garso nepatarsiu. Patarsiu dėl šitos vietos:

> Siap RaspberryPi silpnokas turbut tam reikalui, gal vietoj jo reiktu koki
> rimtesni HTPC ir sutalpint i viena NAS, audio, printer, mediacenter. Tik
> noriu silent/fanless/mazo.

Kiek researchinau - su bet kuo kitu gali pamiršt apie CEC be papildomo adapterio:
http://www.pulse-eight.com/store/products/104-usb-hdmi-cec-adapter.aspx
nes vaizdeškių gamintojams yra daugmaž dzin ant cec, ir negaliu sakyt kad jie yra neteisūs.

ir DLNA, ne DNLA :)

Šiaip įdomu ką naudoji nase streaminimui - twonky? Viskas ką bandžiau diskus uždroždavo skanuodami kelias paras, tai laukiu raspberio, kur tiesiai nfs ar cifs mountinsiu.

--
sodomyyy <satan@izmas.lt>