Tema: Re: Cross.: freenas/nas4free
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-11-10 22:54:38
Ar tie atskyri fiziniai tinklai yra vienoje toje pacioje imoneje, kuri turi
keleta pastatu ir tinklai tarp ju ?
Nes man panasu i izeminimo tarp atskyru pastatu nebuvima ir /arba nulio
skirtinga lygi tarp pastatu arba vieno pastato aukstu, arba atskyru patalpu.
Pas mus taip ir dar blogiau buvo. Ilgainiui buvo pastebeta, kad ijungus
virduli ir dulkiu siurbli vienu metu ivyksta negerove... Stebuklingai padejo
storo varinio laido pratampymas tarp atskyru el.skydiniu. Beje ups sioje
vietoje visai nepadejo.
*
Kitaip tariant as itariu, kad Jusu NAS irenginys kazkokiu budu gauna itampos
suoli ar trikdi per tinklini kabeli is kitoje patalpoje esancio kompiuterio
prijungto prie kito ivado.